OĞUZ UĞURLU İSTİFA ETTİ





Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği İstanbul Şubesi’nin önümüzdeki günlerde yapılacak Genel Kurul’unda Adaylığını açıklayan İstanbul İl Hakem Kurulu Başkanı Oğuz Uğurlu görevinden istifa etti.

Yasal prosedür gereği görevinden istifa eden Oğuz Uğurlu, bir mesaj yayınladı. Görev yaptığı sürede kendisine destek veren tüm futbol camiasına teşekkür eden Uğurlu mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Başarılı çalışmalar devam edecek"
"Hakem camiasının ve Türk futbol Ailesinin değerli mensupları; Bugün itibari ile yürütmekte olduğum İstanbul İl Hakem Kurulu Başkanlığı görevimi gördüğüm lüzum üzerine bırakıyorum. Görevi benden sonra devralacak arkadaşlarımın başarılı çalışmaları aynen devam ettireceğine üzerine katarak gideceğine inancım tam… Gönlüm ve desteğim her zaman yanlarınca olacak.

Basın Mensuplarını unutmadıİstanbul İl Hakem Kurulu Başkanlığı görevimi yaptığım sürece bana desteklerini hiç esirgemeyen başta ailem olmak üzere, Merkez Hakem Kurulu Başkan ve Üyelerine, yeni göreve gelen MHK Başkan ve Üyelerine, Bölge Sorumlularıma, Federasyon yetkililerine, Federasyon çalışanlarına, ASKF Başkan ve Üyelerine, Futbol İl Başkanı ile çalışanlarına, Saha Komiserleri Derneği başta olmak üzere Dernek Yönetim Kurulu ile tüm Saha Komiserlerine, sahadaki Hakemi anlamaya çalışan Profesyonel ve Amatör Kulüplerin yetkililerine, desteklerini esirgemeyen Basınımıza, her şeyden önemlisi de birlikte görev yaptığım İstanbul İl Hakem Kurulu Üyesi değerli arkadaşlarıma, Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği İstanbul Şubesi’nin Başkan ve Yönetim Kurulu Üyelerine ve Hakem camiasının değerli büyükleri ile Türk futbol ailesine teşekkür ederim.

Hakemlere ve Gözlemcilere…

Görev sürem boyunca her türlü fedakarlıktan kaçınmayarak büyük bir sevgi ve güvenle bize destek olan bütün Hakem kardeşlerime, Gözlemci Hocalarımıza ve kardeşlerimize şükranlarımı sunuyorum. İstanbul İl Hakem Kurulu Başkanlığı hizmetim süresince şahsıma gösterdikleri teveccüh nedeniyle kendilerine teşekkür ediyorum."
Kaynak:Yerelfutbol.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.