Yokluklar ve Zorluklar İle Gelen Başarı


Yılmaz AKTEPE   
Küçükçekmece ilçesinin köklü ve güzide kulüplerinden olan Söğütlüçşemespor kulübünü ziyaret ederek çalışmalarını yakından izlerken kulübün Başarısında pay sahibi olan kulüp Başkanı Mevlit Özdek, Başkan yardımcısı Erol Ayhan, Genel Kaptan Hasan Tuna ve Altyapı hocası Harun Özkan hocamızla çay içerek sorularımız yanıtladılar.


                                       
1966 yılında kurulan ve Türkiye’nin köklü kulüplerinden birisi olan Söğütlüçeşmespor Mahallenin ilk kurulan tek spor kulübü olan kırmızı Beyzalı takım Türkiye’nin dört bir yanına sporcu yetiştirmekte ve mahallenin yüzde 70 olan genç nüfusuna 10 kategoride hizmet vermektedir. Göreve gelen Mevlit Özdek ve yönetim kurlu kulübe göreve gelmesi ile birlikte Söğütlüçeşmespor adeta çağ atladı
2014-2015 Futbol sezonunda A Takımda grup üçüncülüğü ardından U15,U14, U 12,U 11 takımlarında şampiyonluk yaşayan kırmızı Beyzalı takım U 15 yaş takım Türkiye şampiyonasında il 8 takım sıralamasında yerini alırken U 13 Takımında da gurup lideri olarak şampiyonluğa adım adım koşuyor.
Kulüp Başkanı Mevlit Özdek yaptığı açıklamasında ben ve yönetici arkadaşlarımız kongrede söylediğimiz gibi önce kulübümüze bir tesis kazandırmak olduğunu ve futbolcuların ve üyelerin daha iyi bir ortamda olmasın için çalışacağımız söylemiştik.
Belediye Başkanımız ve kulüpler birliği başkanımızın da büyük destekleri ile işe bugün burada huzurlu ve mutlu şekilde gençliğe hizmet vermekteyiz. Söğütlüçşemespor kulübünü devir aldığımızda kulüpte 50,60 Lisanslı futbolcu vardı ve A takım U 19 ve U 13 minikler ligine katılıyorlardı. Söğütlüçeşmespor kendi tesislerinin olması ile birlikte 10 kategoride faaliyet gösteren ve lisans sayısını 250’ye çıkartan bir kulüp olmuştur. Amaç çocuk ve gençlerin motivasyonunu sağlamak, onları kötü alışkanlıklardan korumak, topluma sağlıklı ve faydalı bireyler yetiştirmektir.
Başkan Özdek, iş adamları, sivil toplum kuruluşları, siyasetçiler, esnaflar, yöneticiler her kim olursa olsun ve tüm herkes bu kulüp kimsenin babasının malı değildir. Bu kulüp Söğütlüçşeme’nin ve Küçükçekmecelilerin kulübüdür.“Başarı hepimizin ve başarısızlık” ta yine hepimizindir. Bin bir zorluk ve yokluklarla bu kulübü devir alan kardeşlerimize sahip çıkmak hepimizin asli görevidir. Kulüpte top koşturan pırıl pırıl tamamı Söğütlüçeşmeli olan gençler hiçbir ücret almadan Söğütüçşeme’yi temsil ediyorsa ve biz bunlara destek yerine köstek” olma mücadelesi veriyorsak kimse kusura bakmasın aynanın karşısına geçip utanmalıyız. Söğütüçeşmelinin Söğütlüçeşme sporu sahiplenme konusunda zaten hiçbir şüphemiz yok, olamazda. Dolayısı sağlıklı, dinamik ve çalışkan bir toplum istiyorsak gelin hep birlikte işveren, işçi, iş adamı, sivil toplum kuruluşları, idareciler, siyasetçiler, memurlar, ilçemiz dışında yaşayan büyüklerimiz ve iş adamlarımız olarak küçükte olsa bir taşın altına elimizi koyalım. Bu memleket hepimizin bu çocuklar hepimizin. Bu kulüp hepimizin Söğütlüçeşmespor kulübüne sahip çıkalım Özdek son olarak Spor asla sadece futbol değildir. Spor; Dostluktur. Spor; Barıştır, kardeşliktir Spor; Sağlıktır, başarıdır. Spor; Birlik, beraberlik ve dayanışmadır. Spor; Sağlıklı, kötü alışkanlıklardan uzak ve dinamik bir nesildir dedi.
Özkan. Futbolda en büyük malzeme insandır
Harun Özkan, çalıştırdığı Söğütlüçeşmespor’a başarılı ve tam dört şampiyonluk yaşamanın yanı sıra U 15 Takım Türkiye şampiyonasında ilk sekize sokma Başarsını gösterdi.
son yıllarda altyapı kategorilerinde elde ettiği başarılarda en büyük pay, şüphesiz antrenör Harun Özkan’a ait.
Kırmızı Beyzalılara altyapıda şampiyonluklar yaşayan Özkan’a göre altyapı 16 yaşında bitiyor. Tecrübeli çalıştırıcı, “Altyapı diyince 16 yaşında biter. 16-20 yaş arası artık futbolcu olarak A takım kategorisindedir. 9-11 yaş arası mental idmanı bitirir. 11-16 yaş tam anlamı ile olabildiği kadar eksiksiz eğitilmeli çünkü bundan sonraki süreçte o açıkları kapatma şansı çok az. Futbolda en büyük malzeme insandır. Çalıştığın oyuncuya güvenip önem verdiğiniz sürece onlar da önemli işler yapar. Bu süreçte kulüpler de desteklenmeli. Verilen destek kesinlikle denetlenmeli aksi halde sonuç almak çok zor olur” dedi.
Özkan, Kanaryaspor, Halkalı Taştepespor, Küçükçekmespor, Avcılar Bel, Karagümrükspor, şuanda çalıştırdığım Söğütlüçeşmespor takımlarında hep şampiyonluklar yaşadım ve bu takımlarla Türkiye şampiyonlarına katıldım Türk Futboluna yeni yetenekler kazandırmaya çalıştı tüm.
Ben bunları yaparak her başarımın ardından çamur atmaya çalıştılar yok sahte oyuncu oynatıyor gibi laflar çıkarıyorlar ben bunlara gülüp geçiyorum daha önce çalıştırdığım kulüplere sora bilirler Allah onlara uzun ömür versin hepsi yaşıyor ben bunlara gülüp geçiyorum benim ikinci işim yok benim mesleğim işi bu çocuklarıma rızkımı buradan götürüyorum.
Karagümrük takımını çalıştırırken Profesyonel oldu ve doğal olarak Akademik liglerde mücadele vereceklerinden dolayı benim Diplomam yetersiz olmasın münasebeti ile ayrılmak zorunda kaldım yok Sahte oyuncu oynamış ondan kulüpten uzaklaştırılmış gibi laflar çok ayıp ve önce dönüp ne yapmışlar ona baksınlar.
Benim yaptıklarım ortada ben işime bakıyorum ve gülüp geçiyorum bana her zaman yanımda olan ve destek veren kulüp Başkanımız Mevlik Başkan olmak üzere yönetim kuruluna çok teşekkür ederim daha yolun başındayız burada çok iyi şeyler hep birlikte başaracağız dedi.














Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.