İstanbulspor Altyapı Koordinatörlüğüne ‘Öztürk’ Getirildi.





                                                            Yılmaz AKTEPE
Türkiye 3.Lig Takımlarından İstanbulspor altyapı koordinatörlüğüne daha önce Halkalı Taştepe ve İstanbul Malatya sporda başarılı işlere imza atan Turgut Öztürk getirildi.
                                                       
Öztürk; “Çok Güzel Hayallerimiz Var”
İstanbulspor Altyapı Koordinatörlüğüne getirilen Turgut Öztürk Türkiye’nin çok eski kulüplerinden olan İstanbulspor da göreve geldiği için mutlu olduğunu dile getirdi.
Bu görevi bana layık görenlere yönetime teşekkür ediyorum. Tabi bu göreve başlarken yönetim kurulunun konuya bakış açısı benim açımdan çok önemliydi. Hedeflerimizin yapabilecek olduğumuz şeylerin ne kadar ileriye gidebileceğini masaya yatırılması çok önemliydi. O heyecanı, o gücü yönetim kurulumuzda gördükten sonra bu işi yapmanın bizim için kurduğumuz hayallerin gerçekleşmesini çok daha kolay olacağını düşündüm. Çünkü altyapı ile ilgili çok güzel hayallerimiz var. Önce hayal kurup sonra gerçekleştirmemiz gerekiyor. O hayalleri kurduk ve yönetim kurulumuzun desteği ile bu hayalleri gerçekleştireceğiz. Altyapıyı bir akademi, bir eğitim kurumu haline getirmeyi düşünüyoruz. Orada giren her çocuğun bir gün mezun olacağı bir ortam olmalı. Bilimsel, psikolojik, sosyolojik her türlü eğitimi almalı. Tüm bilimsel verilerin elimizde olması lazım.

                                                  
Herkesten Destek Bekliyoruz
İstanbulspor Altyapısı olarak bütün İstanbul’u kucaklayan ve onlara yol gösteren onlardan destek ve bilgi alan bir konumda olmak istiyoruz. Herkes bizimle birlikte olmalı. Bizlerde herkesle birlikte olmalıyız.  Geçmişi sorgulayarak değil, önümüze bakarak sorunları aşmak istiyoruz” ifadelerini kullandı. 

“ 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.