İstanbul Balkan spor Fikret Durak ile anlaştı.

                                                               Yılmaz AKTEPE
Küçükçekmece İlçesinin yeni kurulan kulüplerinden olan İstanbul Balkan spor geçen Futbol sezonu Süper Amatör lig takımlarından İstanbul Sinopspor’u çalıştıran Fikret Durak’ı Futbol direktörü olarak göreve getirdi.
Küçükçekmece Kemalpaşa Mahallesinde buluna kulüp Binasında Kulüp Başkanı Rıdvan Vatansever ve As Başkan ve Futbol Şube sorumlusu Ersin Yurtsever ile bir araya gelerek görüşme gerçekleştirildi yapılan görüşme sonuncu başarılı teknik direktör Fikret Durak 3 yıllık anlaşmaya vararak Futbol direktörü olarak göreve getirdi.
İstanbul Balkan spor kulüp As Başkan ve Futbol Şube sorumlusu Ersin Yurtsever yaptığı açıklamasında Fikret hocayı çok iyi tanıyoruz semtimizin ve Küçükçekmece ilçesiniz gururu bir hocamızdır Üç yıldır sezonda İstanbul Sinop sporda çalışıyordu orda yaptıkları ortada. Bizde yeni kurulan bir takımız yönetim kurulumuzla yaptığımız toplantıda gündeme getirdik ve Fikret hocamızın teneyim ve tecrübelerinden yaralanmak için ona bir teklif götürdük.
Kendisi bize şartlarını söyledi ve bizde bu şartlarını yönetim kurulumuzla görüşerek bugün anlaşmaya vararak Fikret Durak ile 3 yıllık anlaşmaya vararak Futbol direktörü olarak göreve getirdik camiamıza ve kendisine hayırlı olmasın dilerim dedi.
   İstanbul balkan spor ile 3 yıllık anlaşma yapan Fikret durak,
Futbol direktörü olarak göreve başladı, gazetemize yaptığı açıklamada, İstanbul Sinop spor da iki güzel yıl geçirdiğini, başkan Ramazan Aşçı ve yönetim kuruluna rahat bir çalışma ortamı sağladıkları için teşekkür etti, Fikret durak sözlerine şöyle devam etti.

İstanbul Balkan sporun kulüp Başkanı ve yönetim kurulu üyeleri ile yapmış olduğumuz görüşme sonrasında, fikirlerimizin ortak noktada buluştuğu, idealler ve amaçların bir olduğunu gördüm, çok kısa zamanda büyük işler başaran ve spor camiasında büyük ses getiren bu yeni kulübü üst liglere çıkartmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız, öncelikle alt yapıda tüm kategorileri dolduracağız takımla ilk yılımızda bir üst lige çıkmak en büyük hedefimiz, futbolu bilen sporu seven bir Rıdvan Vatansever Başkan ve yönetim kurulunun var olduğu bir ortamda her şey güzel olacaktır, öz verili genel kaptan Ersin Yurtsever ile birlikte çalışacak olmak işimizi biraz daha kolaylaştıracağına eminim dedi.
Kendisinden biraz bahsetmesini istediğimiz Fikret Durak hoca, söze şöyle başladı
1972 Almanya doğumluyum, futbola alt yapıda Almanya da başladım,13 yaşımda Türkiye ye kesin dönüş yaptık, bir süre Galatasaray alt yapısında oynadıktan sonra,o dönemler süper ligde olan zeytin burnu spora transfer oldum,8 sene bu takımda oynadıktan sonra ,Kasımpaşa spor başak şehir ve bir çok takımda daha profesyonel futbol kariyerime devam ettim, simdi tecrübelerimi alttan gelen oyuncularıma aktarabilmek en çok keyif aldığım şey diyebilirim.
Durak, İstanbul Balkan spor şu an bir bebek gibi düşünürsek, onu büyütmek ve çok iyi yerlere getirmek için büyük çaba gösterip özveride bulunacağız,
Herkes tarafından bilinen bir kulüp olma yolunda atılan ilk adımlar çok doğru
Her şey güzel ve de özel olacak diye düşünüyorum.













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.