Karakaya, bizde yıldız oyuncu yoktur ama yürekli oyuncular çoktur.

 Karakaya, bizde yıldız oyuncu yoktur ama yürekli oyuncular çoktur.
Yılmaz AKTEPE
İstanbul ve Küçükçekmece ilçesinin  Bölgesel ligin Takımlarından İFAspor’un başarılı teknik direktörü Oğuz Karakaya geçiştiğimiz futbol sezonunu ve önümüzdeki sezonla ilgili yerelfutbol’a Yılmaz Aktepe’ye açıklamalarda bulundu
Kısaca kendini tanıtan başarılı teknik direktör Oğuz Karakaya1980 Yılında Yeşilova Esnafspor kulübünde futbola başladım dört yıl forma giydikten sonra 1984 Yılında Bakırköy Yücespor kulübüne transfer oldum.Burada çok iyi futbol sergileyerek  Fenerebahçe kulübü yöneticilerin dikkatini üzerime çekmeyi başardım  her futbolcunun hayalinde olan Fenerbahçe kulübüne 1985 yılında transefer oldum ve Üç yıl sarı lacivertli formayı giydim.

1988 Yılında 2.Lig takımlarından Çorluspor kiralık gittim daha sonra Üsküdar Anadoluspor, Bartınspor,Tekirdağspor,Küçükköyspor,Petkimspor yeniden Küçükköyspor ve futbola başladığım Yeşilova Esnafspora amatör olarak futbol hayatımı son noktayı koydum.
                                         
                                    Yeşilova Esnafsporda ilkleri yaşadım
1980 yılında futbola başladığım Yeşilova Esnafsporda bu sefer Yeşilova Esnafsporda Antrenörlük hayatıma başladım.3.Lig de Küçükçekmecespor,İstanbul Sinopspor,Sefaköy Kartalspor,Bakırköyspor çalıştırdıktan sonra üç yıldır İFAsporu çalıştırıyorum ve üç yıldır güzel başarılı sezon geçirdim.
                          Kısıtlı imkanlarla dolu dolu başarılı üç yıl
Antrenörlük hayatımda hep maddi imkanları olmayan takımları çalıştırdım elimizdeki olan imkanlarla mücadele vermeye çalıştım.Hocalık hayatımda 1.Amatör kümede bulunan Yeşilova Esnafsporu şampiyon yaparak Süper Amatör lige çıkardım.2013 Yılında Süper Amatör Ligde Bulunan İFAspor önce Bölgesel lige  2014-2015 futbol sezonunda kısıtlı imkanlara rağmen çok büyük paralar harcayan kulüpleri geride bırakarak  ilk yılımızda Bölgesel ligde çok iyi bir başarı gösterek ligin başından son haftaya kadar şampiyonluk yarışını sürdürdük ve üç puan farkla Sultanbeylispor Belediyespora şampiyonluğu kaptırarak üçüncülük kapısından döndük.

                       Asker hocadan sonra en uzun kalan hocayım
İFAsporda Ali Asker Kılıç hocadan sonra en uzun kalan hocayım İFAspor camiasını çok iyi tanıyan ve takip eden birisiyim onlara bana güvendi bende onlara çok iyi bir dayanışma içine girdik ve 15 haftada namağlup gittik bizde yıldız oyuncu yoktur ama yürekli oyuncular çoktur.
İFAsporda ilk yılımda elde ettiğimiz başarıda tesadüf 2.yıl Play-off da tesadüf ve 3.yılda Bölgesel ligde çıktık yine tesadüf dediler ama biz bunlara kulağımızı kaptık yönetim ,futbolcular ve camia olarak yüreğimiz koyarak İFAspor camiasına ilkleri başarıları ve tesadüf olmadığını gösterdik
Bölgesel ligde gruplarımız çekildiğinde herkes bu takım  küme düşer gözü ile bakıyordu.Lige çok iyi başladık ve 5.Hafta liderliği ele geçirdik bu haftadan sonra rakiplerimiz bize karşı daha dikkatli daha hırslı çıkmaya başladı birazda oyuncularımızın üzerinde liderlik stresi ve sorumluluğu olması bazı maçlara hatalarımıza neden oldu.

            Sultanbeyli Belediyespor kulübümüzü başarılarından dolayı tebrik ederim.
Karakaya liginde Altınova,Modafon,Levent ve içeride oynadığımız Çayırova maçlarında puan kaybına neden oldu 13 maçta 8 kırmızı kart gördük bunun üzerine kadro kurmakta zorlanarak kötü sonuçlar almamıza neden oldu ve ligin son haftasına kadar yüreğimizi koyduk oynadık bizden daha iyi avantajlı olan Sultanbeyli Belediyespor üç puan farkla şampiyon oldu ve  3.lige çıktı kardeş kulübümüzü başarılarından dolayı tebrik ederim.
Şuanda İstanbul içi ve dışından teklifler var ama ben ilk önce 3 yıldır hizmet ettiğim kulübümle görüşeceğim onalar benden memnun ben de onlardan memnunum Lig maçlarımızın bitmesi ile birlikte dinlenmeye çekildim Mayıs ayı içinde İFAspor kulübümüz kongre gerçekleştirecektir. Yapılacak kongre sonrası yönetim ile görüşme yapacağım yani ilk tercihim İFAspor ocaktır.

                      Yardımcılarım Eren Ak ve Mesut Bozkur olacak.
Yeni sezon için İFAspor ile yeniden anlaşmaya vardığımda Yardımcılarım Eren Ak ve Mesut Bozkur hocalarımız yardımcılık görevini yapacaklardır.
Lig maçları oynanırken 40 oyuncu ismi listesi yaptık tabi hepsi ile anlaşma gibi bir durum yok ama en iyi olanın kulübümüze yakışır temsil edebilecek bizleri yarı yolda bırakmayacak arkadaşlarımızı tercih edeceğiz ve yarım kalan Profesyonel lig sevdamızı tamamlamak istiyorum.
İFAsporda yetişmiş ve bu camianın çocukları olan Faruk ve Serkay üç yıldır fedakarlık ve abilik yapıyorlar bana her konuda yardımcı olanların başında geliyorlar .Faruk ilerleyen yaşına rağmen iyi form tutu 26 maçta forma giydi formunun zirvesinde bir kardeşimiz.kardeşimiz. Serkay ise takımızın kaptanı ve abisi onun gibi futbolculara her zaman ihtiyacım var takibi.
3 Yıldır İFAspor kulübünde görev yaptım bu görevim süresince bana her zaman destek olan Başkan ve yönetim kurulumuza,Hocalarımıza,Futbolcularımıza,taraftarımız ve camiamıza çok teşekkür ederim dedi.



















  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.