GÜLBARAN EKŞİOĞLU’NA RESMEN SAVAŞ AÇTI



TFF İstanbul İl Başkanı Yemen Ekşioğlu’nun dün yaptığı açıklamaya Vefa Spor Kulübü Başkanı Mesut Gülbaran aynı sertlikle karşılık verdi.

Sitemize yazılı bir açıklama gönderen Fatih ekibinin Başkanı, verdiği beyanatta Yemen Ekşioğlu’na cephe aldığını ima ederken, İl Başkanının Kulüpler tarafından sevilmediğini ve torpille İstanbul futbolunun başına geçtiğini söyledi.

Süper Amatör Lig Klasman Grubu ekiplerinden Vefa’nın Başkanı Mesut Gülbaran’ın açıklamasından önemli notlar şöyle:

"O makama nasıl geldiniz?"
"Sayın Yemen Ekşioğlu, size bir tek şey söylemek istiyorum. Ben 64 yaşındayım, 40 yıldır futbolun içindeyim ve Vefa kulübü Başkanı Mesut Gülbaran’ım. Size sormak istiyorum siz o makama nasıl geldiniz? Sizi o makama sözünü ettiğiniz 600 Kulüp Başkanı mı seçti yoksa Ankara’dan torpille mi atandınız? İlk önce buna bir cevap vermenizi bekliyoruz.

"Makamınız basılıyor küfür ediliyor!"
Sayın Yemen Ekşioğlu size sormak istiyorum bunca yıldır TFF’de görev yapıyorsunuz, İstanbul’daki 600 kulübün kaç tanesi ile şimdiye kadar gerçekten dost oldunuz? İstanbul futbolunun başında oturan bir Başkanın makamı neden defalarca Kulüp Yöneticileri tarafından basıldı? İstanbul’da oynanan amatör müsabakalarda neredeyse hemen, hemen her statta maç öncesi ve maç sırasında neden TFF’nin bir yöneticisine ağza alınmayacak küfürler oluyor? Size edilen bu küfürler sizin Kulüpler nezdinde ne kadar sevildiğinizin bir kanıtı olsa gerek… İASKF seçiminde sahnede konuşurken, neden susturulduğunuzu, neden mikrofonu bırakmak zorunda kaldığını ne çabuk unuttunuz. Bir de "Kulüpler beni seviyor" diyorsunuz, biz biliriz sizi kim sever, kim sevmez… Ben şahsen Amatör futbola gönül vermiş birisi olarak TFF’nin her Kurumuna, Yöneticilerine ve Başkanlarına büyük saygı duyuyorum ancak bazılarına…

"Gülbaran adını çok fazla telaffuz etme!"
Açıklamanız hiç hoş değil, gönül isterdi ki, daha münasip bir şekilde tartışalım fakat siz işi başka boyutlara çektiniz. Neredeyse iki sözünüzden birisinde Gülbaran demişsiniz… Size tavsiyem olsun, Gülbaran sülalesi çok kıymetlidir. Konuşurken daha dikkatli konuşun, Gülbaran adını da fazla telaffuz etmeyiniz, edeceksiniz de saygılı olun... Ben 60 yıldır Fatihliyim, denizi de iyi bilirim, balıkları da, hamsiyi de bilirim, palamut’u da. Siz Karadeniz hamsisi iseniz, bizler de Siirtliyiz, bunu da unutmayın…

"Makamın basılırken kılçıklarına ne oldu?"
"Kılçığım bir yere batar" demesini biliyorsunuz da makamınız basılıp, odanız paramparça edildiğinde, koltuğunuz çöpe atıldığında kılçığınız niye bir yere batmadı? Bilmem ne demek istediğimi anlayabildiniz mi? açıklamanızda demagoji yapıyorsunuz, işi başka yönlere çekmeye çalışıyorsunuz, bizler sporla uğraşıyoruz ama sizin derdiniz spor yaptırmak değil. Siz, bulunduğunuz makamın ağırlığını taşıyamaz hale geldiniz! Albayrak Stadında oynanan ve rakip futbolcunun ayağının kırıldığı olayda bile Vefa Spor Kulübüne uluorta haksızlık ettiniz. Haddinizi aşan beyanatlar verdiniz. Suçunuzu kabul edeceğiniz yerde olayı başka boyutlara taşımak için çok ilginç mücadeleler verdiniz ve o zaman 106 yıllık Vefa Spor Kulübü için "Vefasızlar" diyebilme cüretini gösterdiniz. Bu şekilde olayı örtbas etmek istediğiniz ancak başaramadınız. Biz de o dönem size destek olduk, haksız olduğunuzu bile bile sırf oturduğunuz makama hürmetimizden sustuk ancak şunu bilin ki Vefa Spor Kulübü çok büyüktür, susuyorsak camiamızın beyefendiliğindendir yoksa hiç kimse Türk futbol tarihine adını altın harflerle yazdırmış bir camiaya bu şekilde konuşamaz…

"Vefalılar 106 yıldır etek giymedi 106 yıl daha giymez!"
İnanılmaz derecede yakışıksız ve kötü açıklamanızdan dolayı sizi kınıyorum. Bugüne kadar kimse bana "haddini bilsin, dolduruşa gelmesin" dememişti. Ben saygın bir işadamıyım. Kimsenin dolmuşuna da bu yaşıma kadar gelmedim bundan sonra da gelmem bunu bilesiniz. Diyorsunuz ki Gülsuyuspor maçında madem emniyete haber verdin. 500 kişi sahaya su şişesi ve benzeri şeyleri atarken, camları kırıp şahsıma ve Vefa Kulübüne ağza alınmayacak küfürler edip Vefamızın 2.golünü attıktan sonra kendilerine ayrılan tribünlerden atlayıp taraftarlarımızın bulunduğu bölüme geçerek tüm basının gözü önünde iki genç çocuğumuzu darp ettiler sonra da utanmada "Vefalılar, görüyor musunuz; biz sizin taraftarlarınızı dövdük, Vefalılar etek giysin" gibi galiz sözler sarf ettiler. Vefalılar 106 yıldır etek giymedi, şunu unutmasın hiç kimse 106 yıl daha kimse etek giyemez. Gülsuyuspor Başkanı geldi özür diledi, 'utandım' dedi. Sayın Yemen Ekşioğlu, ben o anda elimi kaldırsam katliam çıkardı. Gülsuyuspor taraftarının ellerinde bira şişeleri ve bıçaklar vardı bunu orada bulunan herkes gördü. Yükselme grubu maçı oynuyoruz maçta bir tane Polis yok. Süper Amatör Lig maçlarında güvenliği sağlamak kimin görevi? 3.Ligdeyken, Bölgesel Amatör Ligdeyken bizler Kulüpler olarak emniyeti getirebiliyoruz da siz neden vazifenizi doğru dürüst yapmıyorsunuz? Ben orada içim içimi yerken siz nasıl oluyor da görevinizi yapmıyorsunuz, emniyeti ayarlayamıyorsunuz? Vefa Spor Kulübü uğramaktan vazgeçmeni tavsiye ederim. Geçmişte çok canımızı yaktın, bundan sonra buna izin vermeyiz. Vefa’nın nasıl küme düşürüldüğünü çok iyi biliyorsunuz. Armutlu maçında atadığınız Hakem, Gözlemciden başlamalıyım yoksa başka maçlardan mı? Sayın Yemen Ekşioğlu sakın unutma ki, taraftarımız yok ama biz Türkiye’nin 4.büyük Kulübüyüz.

"Beni kaybetmek için çaba harcıyorsunuz"
Şahsımı doğrudan hedef alarak yazdıklarının sizin bazı şeyleri unuttuğunu gösteriyor. Sayın Ekşioğlu ne kadar çabuk unuttunuz, ben sizi bu yazdıklarınıza rağmen yine de seviyorum ama siz bizi de kaybetmek için çok çaba harcıyorsunuz!"  


HABER: ALİ KEMAL DEMİR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.