Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.

                                      
Yılmaz AKTEPE
Foto Maç Gazetesi spor yazarı Turgay Demir'in oğlu Ata Demir babasının futbola başladığı Yeşilova Esnaf sporda babasının formasını alarak babasının yolunda olduğunu gösterdi.
Yeşilova Esnaf sporu sembol ismi spor yazarı Turgay Demir’in, oğlu Ata Demir önce iyi bir insan sonra da futbolcu olabilmesi için çalışıyor.
Yeşilova Esnaf spor U 13 Takımında futbola başlayan Minik futbolcu babasının yıllarca giydiği 7 numaralı formayı Ata Demir babasının futbola başladığı takımda futbol oynadığı için çok mutlu olduğunu onun gibi saygın ve örnek bir insan olmak istediğini söyledi.
                                                    Önce iyi insan olsun.
Ünlü spor yazarı Turgay Demir yıllara formasını giydiği Yeşilova Esnaf spor kulübünden hiç kopmadım burası benim yuvam zaman buldukça geliyor arkadaşlarımla eski günleri konuşuyoruz kulüp Başkanı Ahmet Ulaş ve yöneticilerden kulübün hakkında bilgi alıyorum yapabileceğim bir şey varsa elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
Oğlumun da çok iyi bir futbolcu olmasını istiyorum futbolu çok seviyor 13 yaşındaki Ata’nın iyi bir futbolcu olmasından ziyade, topluma yararlı bireyler olması için elinden geleni yaptığını söyledi.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.