RAFET ORHAN, ŞAMPİYONLUK İÇİN KONUŞMAK DAHA ERKEN


Rafet Orhan "Şampiyonluk konuşmak için daha erken" İstanbul Süper Amatör Lig temsilcilerinden İstanbul Sinop spor kulüp Başkanı Rafet Orhan, 2-1'lik Cevizli Anadolu galibiyeti sonrası, "Şampiyonluk konuşmak için daha erken" dedi.
İstanbul Sinop spor kulüp Başkanı Rafet Orhan, Cevizli Anadolu maçının ardından açıklamalarda bulundu. "İhtiyacımız olan bir galibiyetti" diyen Orhan, Zorlu bir maç ve dönemeçti. Daha işimiz var. Şampiyonluk konuşmak için daha erken. Böyle konuşulmasını tasvip etmiyorum. Önümüzde uzun bir lig maratonu var. Geri kalan tüm maçları da kazanmak zorundayız. Hayırlısı olsun. Bundan sonra İstanbul Sinop spora başarılar diliyorum" diye konuştu.
İstanbul Sinop spor kulüp Başkanı Rafet Orhan, “Takım olma adına çok önemli adımlar atıyoruz. Bugün de gerçekten bunu perçinleştirdiğimizi düşünüyorum. İleride daha iyi yerlere daha iyi bir futbol oynayarak bütün maçlarda kazanma adına her şeyi sahaya yansıtacağımızı umuyorum. Futbolcu arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Bugün çok önemli bir galibiyet aldık.” diye konuştu.

HABER/Yılmaz AKTEPE

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.