KÜÇÜKÇEKMECE’DE KAYMAKAMLIK KOŞUSU YAPILDI.

Yılmaz AKTEPE/Küçükçekmece Belediyesi ve ilçesi Milli Eğitim iş birliği ile okullar arası sportif müsabakalar tertip komitesi tarafından organize edilen okullar arası atletizm koşusu yarışmaları, Küçükçekmece Göl kenarı Koşu Parkuru’nda yapıldı.
Yarışmalara İlçe kaymakamı Harun Kaya,Küçükçekmece Belediye Başkan yardımcısı Recep Şencan, İlçe Milli Eğitim müdürü Vekili Hüseyin Borzkurt,İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Abdülbaki İnce,İlçe Milli Eğitim Gençlik ve Spor Müdürü Emre Koray Kara,Küçükçekmece Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetler Müdürü Oktay Kurt, Okul Müdürleri ve Beden Eğitimi Öğretmenleri katıldı.
Küçükçekmece Göl kenarı Koşu Parkuru’nda yapılan koşularda 6 Kategoride 4 Kategorinde Söğütlüçeşme Orta Okulu 12 derece elde ederek güne damgasını vururken dereceye girenlere madalyaları Harun Kaya, Küçükçekmece Belediye Başkan yardımcısı Recep Şencan, İlçe Milli Eğitim müdürü Vekili Hüseyin Bozkurt, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Abdülbaki İnce tarafından verildi.
Küçük Kızlar
1.Hicran Karatay-Söğütlüçeşme O.Okulu
2.Aslı Aydın- Söğütlüçeşme O.Okulu
3. Ecem Sümeyye Çengel- Söğütlüçeşme O.Okulu
Küçük Erkekler
1.İlyas Başol- Söğütlüçeşme O.Okulu
2. Mehmet Ali Benek- Söğütlüçeşme O.Okulu
3. Emre Karaoğlan- Söğütlüçeşme O.Okulu
Yıldız Kızlar
1.Dilay Yıldızhan- Söğütlüçeşme O.Okulu
2.Busenur Vurgun- Söğütlüçeşme O.Okulu
3.Edanur Cihan- Söğütlüçeşme O.Okulu
Yıldız Erkekler
1.Habat Ceyim- Söğütlüçeşme O.Okulu
2.Onur İnce - Söğütlüçeşme O.Okulu
3.Mahir Güneş- Söğütlüçeşme O.Okulu
Genç Kızlar
1.Enise Çorunlu-Atatürk Lisesi
2.Füreye Üneren-Kadriye Moroğlu Lisesi
3.Zehra Han-İsmet Aktar Lisesi
Genç Erkekler
1.Hayrettin Doğan-Nahit Menteşe Lisesi
2.Fatih Şahin-İsmet Aktar Lisesi
3.Hakan Hicabi Uslu –Sefaköy Lisesi


























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.