TAHTAKALE KARTALLARI OYUNCUSU HASAN MENEMEN SPORA TRANSFER OLDU

 

TFF 1. Lig ekiplerinden Menemen spor 2002 Doğumlu Iraklı  genç hücum oyuncusu Hasan Majeed Khaleefa Al-Dhamadowı renklerine kattı.Geçen sezon İstanbul Avcılar Tahtakale Kartalları takımında başarılı bir sezon geçirmişti.

Siyah-beyazlı kulüp Başkanı Yılmaz Canpolat yaptığı açıklamada .Iraklı  futbolcu Hasan Majeed Khaleefa Al-Dhamadowı, güçlü fiziğinin yanı sıra hızı, çevikliği ve dayanıklılığıyla oyuncu olduğunu söyleyen Canpolat,Hasan, futbolcu kişiliğinin yanı sıra çok saygılı, karakteri sağlam biri inanıyorum Menemen sporda çok daha başarılı olacaktır ve Süper lig takımlarında forma giyecektir dedi.

                                       

Iraklı  genç oyuncu Hasan Majeed Khaleefa Al-Dhamadowı,Öncelikle bana her konuda emeği olan kulüp Başkanımız Yılmaz Canpolata teşekkür ediyorum. Türkiye'nin köklü kulüplerinden ve TFF 1. Lig ekiplerinden Menemen spor ile anlaşmaya vardık yarın itibari ile yeni takımında çalışmalara katılacağım inanıyorum yeni takıma çok katkım olacaktır. Hedefim Süper Lig’de forma giyip sonra da ay yıldızlı formayı terletmek. Her futbolcu gibi benim de 4 büyük takımda oynama hayalim var ifadelerini kullandı.

Yılmaz AKTEPE










 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Küçükçekmece Özel Asya Göz Tıp Merkezi Hizmete Girdi.

Minik Ata Demir, babasının yolunda ilerliyor.